luni, 12 octombrie 2009

Amor

Nu ,nu vreau un taxi,desi sunt pe tocuri,vreau sa merg pe jos pana acasa.Vreau sa obosesc, sa ma stranga pantofii, sa ma enerveze neamurile proaste care o sa ma intrebe daca-s "singura".

...Am stat trei zile fara lumina in casa,pentru ca habar n-aveam sa schimb sigurantele.Am trait fara agenda din telefonul mobil, pentru ca-s total nepriceputa la transferat date dintr-un telefon intr-altul.Am mers cu autobuzul... si n-am fost o fiinta alintata.... imi lipsea EL.

Sa nu-mi spuna cineva ca intre creiere nu exista comunicare -sa nu mai scapi de un barbat,doar pt simplul motiv ca l-ai privit in ochi. :) Cat despre femei,ele au reactii ciudate - unele mi-au vorbit urat, ca unei nebune agasante,altele s-au uitat la mine la fel de insistent,dar gandind cu totul altceva...
Imi place joaca de-a creierele oamenilor si, mai ales, intrarea in mintea lor fara ca ei sa stie... Depistez o femeie nefericita, care merge cocosata si grabita,cu sacosele grele si cu haine ponosite.Nu vreau sa am viata ei, ma doare sa vad femei inca frumoase si tinere, imbatranite de griji si nenoroc. ...

Eu nu sunt ca ele,sunt norocoasa. Norocoasa pt ca te am pe TINE! Cum ai reusit sa dai culoare vietii mele numai tu sti...pastreaza secretul doar pentru noi. Te ador... !!

2 comentarii:

  1. recunosc sunt placut surprins. am savurat,apreciat si devorat fiecare cuvintel scris de tine pe acest blog. ti-ai deschis mintea si m-ai lasat sa vad ceva minunat.
    pana la urma schimbi poza sau nu :))

    saty

    RăspundețiȘtergere
  2. mai amor imi raspunzi si mie la sms :))?

    RăspundețiȘtergere