marți, 17 noiembrie 2009

Multumesc!!!

Ihmm..in primul rand multumesc persoanelor care se baga in viata mea fara sa aiba vreo treaba! Care e problema voastra??Nu aveti alta preocupare sau alta treaba decat sa tineti cont ce face cel de langa voi??

Pai atunci,gasiti-va mama alte ocupatii... sa va ajut eu putin??

Multumesc persoanelor care nu isi vad in pana mea de problemele lor si cauta sa faca probleme si altora... Aveti creierul cat o nuca? sau ,eventual, de gaina??

sau poate de pui de gaina...

Deja e prea mult,lasati-ma sa imi traiesc viata cum vreau si cum consider eu de cuviinta,nu ma mai "Ajutati" voi atat de mult, ca nu am nevoie de ajutorul nimanui.

Nu am chef sa scriu prea multe pt ca nu vreau sa ma cobor la nivelul unei persoane care a dat sfoara in tara ca eu am facut cine stie ce.... wow... si s-a ajuns unde s-a ajuns.

Multumesc!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu