duminică, 15 noiembrie 2009

Pai ... ce pana mea??


Dupa cum se stie,se poarta domne... Ce se poarta ? Pierce-urile domne (Acele gauri in diferite zone ale corpului... ); unii o considera o "mutilare" ca tata de exemplu...altii ceva estetic (Ca mine) :P.

Ideea este alta. Anul trecut mi-am dat unul in buric la implinirea celor 18 primaveri. Toate bune si frumoase:) . Nu il mai am e adevarat,din vina mea nu a altcuiva pt ca mi se pusese pata sa il schimb si drept urmare s-a ajuns la o infectie,care a generat in mai multe,ma rog...in orice caz mi l-am scos de buna voie,spre surprinderea tatei.

Acum mi s-a pus o alta pata: tongue piercing. dada,cercel in limba pe ...limba noastra:)) pai ce pana , toata lumea foloseste engleza:).

Zis si facut.Aseara, in jurul orei 8:30 am plecat de acasa.Suspecta (adica eu) s-a urcat intr-0 masina de culoare neagra,condusa de un tanar aratos si s-a indreptat spre locatia "Mall Vitan" in vederea obtinerii unui pierce.

Ora 9:00 -am ajuns la destinatie.nu va mirati atat,ce sa facem daca era aglomeratie,plus inca vreo 10 minute cautat faimosul loc de parcare.
Ora 9:07 -am intrat in faimosul mall (unde toate pitzi iesisera la "soping,la naiba fata") .Nu m-a interesat nici un alt magazin,am mers direct in cel de TATOO. Eram atat de nerabdatoaree si imi era asa o fricaaa :))

Ora 9:15- Incep prin a raspunde unei intrebari de genul : Cati ani ai? ihm...nimic dubios pana acum. Apoi imi pune in fata o foaie "contract" nu altceva cum ca declar pe propria raspundere ca nu am boli de inima,etc etc bla bla bla. Dupa care incep sa completez cu nume,prenume,CNP, adresa (wtf?? daca vin peste mine??) ,vreo doua semnaturi si aia e.

Ceea ce i-a atras atentia tanarului cu care eram erau niste mulaje facute foarte dragut de altfel in forma de : ureche,nas,organe genitale femeiesti si barbatesti,limba etc. Cred ca am stat vreo 5 min sa admiram operele de arta din acel salon :) .

Mi-am ales modelul de cercel,l-am platit,am incheiat si contractul... tipa plecase in cabinetul ei acolo fara sa zica nimic,inchise usa dupa ea, eu eram speriata... dar totusi CE URMA??

Am asteptat-o vreo 5 minute cred dupa care "usa pandorei" se deschide si imi zice INTRA! Nu am mai apucat sa fac nimic,m-am uitat catre tanarul cu care eram si am intrat fara sa mai zic un pas-pas.

M-am asezat pe pat,mi-a aratat toate ustensilele sterile,eu o tineam de vorba spunandu-i ca tot ea mi l-a dat si pe cel din buric...

Darrr vaiii...cum de am uitat sa zic un lucru atat de important??? pfff... primul lucru care mi l-a zis dupa ce i-am explicat duduiei ca vreau cercelul in limba a fost ca: NOI NU FACEM ANESTEZIE LA CERCEL IN LIMBA... suuuuupppperrrr,ce sa mai zic.

Ora 9:25- pe pat,in fund,cu limba scoasa la maxim,de simteam ca imi ies ochii din orbita. Ma sterge pe limbuta mea sexy de saliva si mi-o apuca cu un cleste/foarfeca cu niste cercuri in capat, intelegeti voi. Atunci s-a produs o lupta intre duduia care imi tinea limba afara si fundul limbii mele care vroia sa stea in gura,era un haos total. A scos acul,am inchis ochii,si mi-a dat gaura pe semnele pe care mi le facuse cu un marker pe limba, Al naibii marker ca nu s-a luat cateva ore bune.

Ceva durere,ce-i drept,dar nu sa mori. La final tremuram,cred ca adrenalina isi spunea cuvantul. Duduia ma tot intreba daca sunt bine,daca mi-e rau,nu stiu de ce oare,cred ca i se paruse ceva ciudat la mine,sau la starea mea de sprit.
Dupa ce actul s-a incheiat, imi explica niste lucruri groaznice. Cum ca: nu am voie sa beau/mananc cald vreo 5 zile, nu am voie sa fumez( wtf?? mai bine ma las de ele la cat de mult s-au scumpit), idea e sa beau multe sucuri/apa reci/rece,sa mananc inghetata (pe friguuul astaa??) si inca cateva dar nu imi mai aduc aminte acum.

Plec din mall,eram foarte mandra de ceea ce facusem ca si tanarul de langa mine care ma insotea. Ne indreptam catre masina neagra a acestuia fara sa nu putem observa niste tinere, frumusele care se indreptau cu cracii golasi,fusta scurta ca sa i se vada bombeul si cizme pana peste genunchi...unde credeti?? IN MALL!!! pai ce pana lor??

(scuze,am facut pauza 10 min pt ca am vb la tel:P,nu-mi sariti in cap acum)

Sa continuam,ne suim in masina,oprim langa Petromul de langa mall sa imi iau o apa plata RECE ca doar asa mi se spusese. Ajungem la o prietena care sta langa mall,sa plecam in oras, sau mai bine zis Expirat night .

Ce sa va mai zic,per totala fost ok,Doua sticle de apa plata RECI,un lipton de lamaie RECE si un shot de tequilla all night long :).

Seara s-a incheiat cu o oprire la Mc Buzesti. Unde toata lumea a dat iama pt oferta minunata : 2 McChicken la doar 10 lei. Eram 9 persoane,o groaza de McChickeni pe masa,cartofi prajiti, sucuri, si ce credeti?? Eu nu puteam gusta din nimic ce era acolo. Incercasem sa imi indes un cartof prajit pe gat dar fara nici un rezultat.

Ii uram pe toti,mancau in fata mea,ca sa nu va mai zic ca dupa incepusera sa si fumeze... nici aia nu aveam voie!!!
HHHEEEELLLLPPPP. pana cand??
dar lasa ca va arat eu voua ...
ma voi razbunaaaaa, dadada :))

Cam acestea au fost aventurile mele de sambata seara 14.11.2009 .

3 comentarii:

  1. astept poze cu minunata ta sexy tongue si al ei piercing :d
    saty

    RăspundețiȘtergere
  2. cand o sa devii mama,iar fetita ta va dori sa-si puna minuni din acestea ,o sa ai o reactie cum probabil a avut mama ta .Bine ca esti copil bun in rest,si frumoasa chiar fara accesorii dureroase,

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana(poseseoare de blog)16 noiembrie 2009 la 08:55

    ihm... cine este ANONIM? de unde stii tu ca eu sunt copil bun?:P

    RăspundețiȘtergere